![publikation forsidelogo](https://www.uvm.dk/-/media/billeder/publikationer/2022/170314-publikationsforside-uvm.jpg?h=895&w=638&la=da&hash=EC1DB6B87E91007EFA1AF418F5B5FC06)
Håndbøger: Redskaber til erhvervsskolers arbejde med bedømmelse, feedback, talentspor og undervisningsdifferentiering
To håndbøger giver konkrete redskaber til skolernes arbejde med to temaer:
- Bedømmelseskriterier og feedback (pdf)
- Talentspor, fag på højere niveauer og undervisningsdifferentiering (pdf)
Håndbøgerne er produktet af et stort forsøgs- og udviklingsprojekt, der er gennemført i 2017-2018. Projektets mål er at sikre en vidensunderstøttet implementering af eud-reformens mål ved at styrke skolernes pædagogiske arbejde med bedømmelse, feedback, talentspor og undervisningsdifferentiering.
Foruden håndbøgerne finder I også de to vidensnotater;
- Vidensnotat: Bedømmelseskriterier og - kultur (pdf)
- Vidensnotat: Talentspor og fag på højere niveauer (pdf)
Projektet er gennemført af Rambøll i samarbejde med VIA University College og Københavns Professionshøjskole.