Hop til indhold

Din henvendelse behandles af betroede medarbejdere i vores departementets whistleblowerenhed. Whistleblowerenhedens medarbejdere kan have behov for at stille dig spørgsmål for at sikre, at sagen kan oplyses tilstrækkeligt til, at den kan behandles. Whistleblowerenhedens medarbejdere kommunikerer kun med dig via det digitale whistleblowersystem. Derfor er det vigtigt, at du følger med i sagen ved løbende at logge dig ind, og svare på eventuelle spørgsmål fra whistleblowerenhedens medarbejdere.

Når du indsender indberetningen, får du på kvitteringsbilledet en 16-cifret kode. Denne kode skal du anvende for til tilgå din indberetning, og det er derfor vigtigt, at du gemmer koden.

Mister du koden, mister whistleblowerenhedens medarbejdere muligheden for at kommunikere med dig.

Du kan læse mere om, hvordan indberetninger behandles og registreres i departementets whistleblowerpolitik (pdf).

Sidst opdateret: 20. december 2021