Hop til indhold

Hvis du oplever tekniske udfordringer i SPSA, kan du også oprette en skriftlig supportsag. Du opretter en skriftlig supportsag ved at klikke på linket STIL’s Support (jira.stil.dk), hvorefter du udfylder felterne og klikker ”Opret”. Det er vigtigt, at din henvendelse indeholder SPS-id, ansøgnings-ID og et screen dump fra SPSA. Du vil herefter modtage svar hurtigst muligt. 

For generelle spørgsmål til SPS er telefontiderne uændret. 

Telefontider i uge 44:

Teknisk support til SPSA

Telefon: 3587 8586
Når du taster 1, bliver du stillet videre til den tekniske support til SPSA.

Telefontid (uge 44 og 45):
Mandag-fredag: Kl. 10-14

Opret supportsag: Supportsag vedr. SPSA (jira.stil.dk)

Se driftsstatus: Driftsstatus på SPSA (stil.dk)

Kontor for Specialpædagogisk Støtte

Telefon: 3587 8586
Når du taster 2, bliver du stillet videre til Kontor for Specialpædagogisk Støtte.

Telefontid:
Mandag-torsdag: Kl. 10-12 og 13-14
Fredag: Kl. 10-12

Mail: sps@stukuvm.dk