Hop til indhold

Brug STILs nye servicedesk, når du skal henvende dig til en skolekonsulent

Som tidligere nævnt så har STIL taget et nyt supportsystem i brug. Hensigten er, at alle brugere får en ensartet supportindgang, uanset hvilket af systemerne på admsys henvendelsen gælder (EASY-A, EASY-P, Elevplan osv.). Derudover kan du følge din supportsag fra start til slut.

Skolekonsulenterne og supporten i STIL følger op på henvendelserne og svarer via supportsiden. Det gælder alle skriftlige henvendelser, både vedr. teknisk brug af systemerne og generelle spørgsmål.

Adgang til supportsiden

Supportsystemet giver dig mulighed for løbende at logge dig på og følge din sag. Du vil også få en besked, når der er nyt i din sag. Du skal således fremadrettet ikke henvende dig skriftligt direkte til en konsulent.

Det nye supportsystem er en standard engelsksproget løsning, hvorfor du vil opleve engelske udtryk.


Med venlig hilsen

Styrelsen for IT og Læring